Pracovní poměr, aneb, Co by měl vědět každý zaměstnavatel i zaměstnanecMilan Galvas109 KčPoslední kusDo košíku
Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na FacebookuJitka Burešová79 KčPoslední kusDo košíku
Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenostiAleš Spáčil192 KčPoslední kusDo košíku
Super affiliate academy pro inzerenty. Jak správně spustit a provozovat affiliate kampaňkolektiv79 KčPoslední kusDo košíku
Maturujeme z marketingu a managementu : základy znalostí každého podnikateleJosef Kozler69 KčPoslední kusDo košíku
Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketinguDenisa Jánošová89 KčPoslední kusDo košíku
Liberalizácia trhu s poštovými službami. Vývoj poštového sektora a jeho regulácie krajinách EÚIveta Kremeňová59 KčPoslední kusDo košíku
Jednadvacet Shermanových zákonů řečnictví : Jak inspirovat osatní k činůmRob Sherman59 KčPoslední kus4,5Do košíku
Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"Joeri van den Bergh69 KčSkladem 4 ks4,3Do košíku