Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacíchRoman Rak369 KčPoslední kus4,3Do košíku
Maturujeme z marketingu a managementu : základy znalostí každého podnikateleJosef Kozler79 KčPoslední kus4,3Do košíku
The tipping point : how little things can make a big differenceMalcolm Gladwell139 KčSkladem 7 ks4,0Do košíku
The brand gap: Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designemMarty Neumeier1 049 KčPoslední kus4,4Do košíku
Jednadvacet Shermanových zákonů řečnictví : Jak inspirovat osatní k činůmRob Sherman69 KčPoslední kus4,3Do košíku
Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnostJitka Vysekalová80 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Social Selling: Nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítíKolektiv autorů99 KčPoslední kus4,3Do košíku
Vyluxusované mozky. Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupuMartin Lindstrom89 KčSkladem 2 ks4,2Do košíku
Hrdinové digitální doby. 28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamyLucie Medková109 KčSkladem 2 ks4,3Do košíku
Action Learning. Účinná metoda řešení problémů a nácviku interpersonálních dovedností pro vedení a rozvoj týmůKolektiv autorů119 KčSkladem 5 ks4,3Do košíku