Média v tekutých časech: Konvergence audiovizuálních médií v ČRVáclav Moravec139 KčSkladem 6 ks4,4Do košíku
Čeští novináři v komparativní perspektivě : hybridní, virtuální a mizející žurnalisté v post-transformační fáziJaromír Volek69 KčSkladem 6 ks4,4Do košíku
Vlastnictví periodického tisku v České republice v letech 1989-2006Josef Benda249 KčPoslední kus4,3Do košíku
Tahle země je naše: Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivěTomáš Samek89 KčPoslední kus4,3Do košíku
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?Klára Masařová89 KčPoslední kus4,3Do košíku
1.5.1953 - zahájení televizního vysílání : zrození televizního národaMartin Štoll89 KčSkladem 4 ks4,3Do košíku