
Martin Lindstrom
1. leden 1970
Martin Lindstrom je autorem bestsellerů, který se zaměřuje na odhalování a odstraňování byrokratických překážek a neefektivních postupů v podnikání. Prostřednictvím nekonvenčního myšlení nabízí způsoby, jak se přiblížit zákazníkům a zjednodušit firemní procesy. Jeho práce zdůrazňuje důležitost zdravého rozumu v korporátním prostředí a nabízí praktické strategie pro jeho zavedení. Lindstromovy knihy, které se prodaly v milionech výtisků a byly přeloženy do desítek jazyků, inspirují čtenáře k inovativnímu a zákaznicky orientovanému přístupu.
Martin Lindstrom je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody. Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald´s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik. Jeho knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány.
LINDSTRÖMMartin. Nákupologie: pravda a lži o tomproč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press2009. xiii232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.