Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Autoři

Více o knize

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.

Parametry

ISBN
9788072611072
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Nákup knihy

  • Nerozbaleno
Dostupnost
Skladem
Cena
51 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (2004).