Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Více o knize
Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.
Skladem máme celkem knihy Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (2004).
Nákup knihy
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali, Sergio Zyman, Armin A. Brott
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 36 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Sergio Zyman, Armin A. Brott
- Vydavatel
- Management Press
- Vydavatel
- 2004
- Vazba
- pevná s přebalem
- ISBN10
- 8072611070
- ISBN13
- 9788072611072
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.