Knihobot

Úvod do teorie masové komunikace

Hodnocení knihy

4,5(14)Ohodnotit

Více o knize

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.

Nákup knihy

Úvod do teorie masové komunikace, Denis McQuail, Marcel Kabát, Jan Jirák

Jazyk
Rok vydání
2007
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

4,5
Velmi dobrá
14 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.