Knihobot

Marketing management

Parametry

Hodnocení knihy
4.9

Více o knize

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).

Nákup knihy

Marketing management, Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Jazyk
Rok vydání
2007
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu