Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféryMarkéta Škodová89 KčPoslední kusDo košíku
Sociopolitical Aspects of International MarketingErdener Kaynak93 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail
Consulting for real people. A client-centred approach for change agents and leadersKolektiv autorů89 KčPoslední kusDo košíku
European Territorial Cooperation. Building Bridges Between PeopleKolektiv autorů69 KčPoslední kusDo košíku
Pharmacy Management, Leadership, Marketing, and FinanceMarie A Chisholm-Burns309 KčPoslední kusDo košíku
Harrap’s Marketing. Dictionnaire Anglais-Français/Français-AnglaisAnna Stevenson89 KčPoslední kusDo košíku
Technology Analysis & Strategic Management Volume 4 Number 2.Kolektiv autorů29 KčPoslední kusDo košíku
Agricultural Prices and Commodity Market AnalysisJohn N. Ferris282 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail