Co vás stále ještě na Harvardu nenaučí aneb Jak podnikat ještě úspěšnějiMark McCormack49 KčSkladem 4 ks4,2Do košíku
101 rad pro úspěšný prodej. Co každý obchodník potřebuje vědětZig Ziglar129 KčSkladem 5 ks4,1Do košíku
Mcdonaldizace společnosti: Výzkum měnící se povahy soudobého společenského životaGeorge Ritzer59 KčSkladem 16 ks3,9Do košíku
Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetuKolektiv autorů99 KčPoslední kus4,3Do košíku
Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship managementKaj Storbacka49 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacíchRoman Rak299 KčPoslední kus4,3Do košíku
Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenostiAleš Spáčil119 KčSkladem 2 ks4,3Do košíku
Cenné papíry, burza, RM-S, investiční společnosti a fondyLadislav Burdek65 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Vyluxusované mozky. Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupuMartin Lindstrom79 KčSkladem 2 ks4,2Do košíku
Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a TwitteruVojtěch Bednář109 KčPoslední kus4,1Do košíku