Čeští novináři v komparativní perspektivě : hybridní, virtuální a mizející žurnalisté v post-transformační fáziJaromír Volek59 KčSkladem 7 ks4,4Do košíku
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?Klára Masařová79 KčPoslední kus4,3Do košíku
1.5.1953 - zahájení televizního vysílání : zrození televizního národaMartin Štoll79 KčSkladem 4 ks4,3Do košíku
Atlas muslimských strašáků, aneb, Vybrané kapitoly z "mediálního islámu"Bronislav Ostřanský89 KčPoslední kus3,9Do košíku
Digitální ekonomika. Naděje a hrozby věku informační společnostiDon Tapscott59 KčSkladem 2 ks3,5Do košíku
Silvio Berlusconi. Politik, magnát a Casanova (+ rozhovor s Karlem Schwarzenbergem)Tereza Vyhnálková26 KčPoškozenáPoškozená4,0Zobrazit detail
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikaceBarbora Osvaldová269 KčPoslední kus4,2Do košíku