Knihobot

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Více o knize

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.

Skladem máme celkem knihy Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali (2004).

Nákup knihy

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali, Sergio Zyman, Armin A. Brott

  • Chybí přebal
Jazyk
Rok vydání
2004
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná s přebalem)
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu