Úvod do teorie masové komunikace
Autoři
Parametry
Více o knize
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Skladem máme celkem knihy Úvod do teorie masové komunikace (1999).
Nákup knihy
Úvod do teorie masové komunikace, Denis McQuail, Marcel Kabát, Jan Jirák
- Jazyk
- Rok vydání
- 1999
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 326 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Úvod do teorie masové komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Denis McQuail, Marcel Kabát, Jan Jirák
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 1999
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8071787140
- ISBN13
- 9788071787143
- Kategorie
- Ostatní učebnice, Marketing a PR, Společenské vědy
- Hodnocení
- 4,5 z 5
- Anotace
- Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.