Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Finding competitive advantage and differentiating the marketing offer, global marketing, the impact of a united Europe in 1992, service marketing strategy, integrated direct marketing and database marketing, and geodemographic segmentation are among the topics covered in this book.
Skladem máme celkem knihy Principles of Marketing (2001).
Nákup knihy
Principles of Marketing, Philip Kotler, Gary Armstrong, John Saunders, Veronica Wong
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 53 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Principles of Marketing
- Jazyk
- anglicky
- Vydavatel
- Prentice Hall
- Rok vydání
- 2001
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0273646621
- ISBN13
- 9780273646624
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Finding competitive advantage and differentiating the marketing offer, global marketing, the impact of a united Europe in 1992, service marketing strategy, integrated direct marketing and database marketing, and geodemographic segmentation are among the topics covered in this book.