Ve službách módy a stylu. česká bižuterie v období první republiky (1918-1938)Petr Nový339 KčPoslední kus4,0Do košíku
Průvodce úspěšným obchodním jednáním. Nebojte se odpovědi ne!Samfrits Le Poole59 KčPoslední kusDo košíku
Rozhodčí řízení v mezinárodním a vnitrostátním obchodním stykuNaděžda Rozehnalová509 KčSkladem 4 ks4,0Do košíku
Energie pro Evropu : energetická spolupráce Ruska a zemí postsovětského prostoru s Evropskou uniíBohuslav Litera179 KčSkladem 2 ks2,5Do košíku
Imitátori: Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhodyOded Shenkar119 KčSkladem 3 ksDo košíku
Jednoducho značka: Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeliAllen P. Adamson79 KčSkladem 3 ksDo košíku
Digitálna značka brand digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom sveteAllen P. Adamson189 KčSkladem 3 ksDo košíku