Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníkůKateřina Ryglová69 KčSkladem 2 ks5,0Do košíku
Jak neztratit rozum v nerozumné době : o falešných představách, iluzích a předsudcíchPetr Nutil159 KčPoslední kus4,4Do košíku
Jazyky C a C++. Kompletní kapesní průvodce programátoraMiroslav Virius131 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail
Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného časuSusan Horner52 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail
Řešení problémů a rozhodování. Jak přinutit problémy, aby pracovaly ve váš prospěchJiří Plamínek105 KčPoškozenáPoškozená4,0Zobrazit detail
Manažerské kompetence: Způsobilosti výjimečných manažerůMarián Kubeš78 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail
45 zkušebních otázek z praktické údržby pro žáky autoškol skupin CDE 2024Asociace autoškol ČR119 KčPoslední kusDo košíku
Čeština za pracovním stolem : praktické lekce z úřední korespondenceLucie Slejšková33 KčPoslední kus4,0Do košíku