Think Content! Content-Stategie, Content fürs Marketing, Content-ProduktionIrene Michl179 KčSkladem 4 ks4,5Do košíku
Werbekonzeption und Briefing. Ein praktischer Leitfaden zum Erstellen zielgruppenspezifischer Werbe- und KommunikationskonzepteRalph E Hartleben79 KčSkladem 2 ks5,0Do košíku
Nice Girls Don't Get the Corner Office - Nederlandse Editie - Renewed EditionLois Frankel169 KčSkladem 3 ks5,0Do košíku
Milion sledujících : jak získávat nové followery na sociálních sítíchBrendan Michael Kane119 KčSkladem 4 ks4,3Do košíku
Marketing pro všechny : marketing - spolehlivá cesta k úspěšnému podnikáníSlavomil Kunčar39 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail
Nadšení... v čem se lidé mýlí: Proč je pro mileniály obtížné dosáhnout úspěchuDavid Anderson59 KčPoslední kus4,3Do košíku
Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]Jochen Kalka139 KčPoslední kusDo košíku
Francouzsko-český a česko-francouzský obchodní slovník. Část francouzsko-českáVáclav Vlasák19 KčSkladem 2 ksDo košíku
Umění zkratky. Jak si hackeři, inovátoři a ikony zkracují cestu k úspěchuShane Snow119 KčPoslední kus4,4Do košíku
Augustin Štancl : kněz, katecheta, školský pracovník a průkopník salesiánského díla na MoravěVít Němec99 KčPoslední kusDo košíku
Jak drahá je intuice : proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutímDan Ariely819 KčSkladem 2 ks4,3Do košíku