Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?Klára Masařová89 KčPoslední kus4,3Do košíku
Veletrhy a výstavy. Efektivní prezentace pro úspěšný prodejJitka Vysekalová46 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail
Nastala doba webová : návod pro makléře, jak si díky internetru urvat svůj melounTomáš Kučera119 KčVelmi dobrá4,3Do košíku
Digitálna značka brand digital : ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom sveteAllen P. Adamson159 KčPoslední kus4,3Do košíku
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikáciePavel Horňák249 KčPoslední kus4,3Do košíku
Komunikatívno-pragmatick a lingvokultúrne charakteristky ohlamného textuEmília Charfaoui259 KčPoslední kus4,3Do košíku
Kinder als Zielgruppe der TV-Werbung. Wahrnehmung, Verständnis und EinflussOlga Samotii75 KčPoškozenáPoškozená4,3Zobrazit detail