Nudge (Šťouch). Jak postrčit lidi k lepšímu rozhodování o zdraví, majetku a štěstíRichard Thaler679 KčSkladem 2 ks3,9Do košíku
Uspořádání světa. Státní zájmy, konflikty a mocenská rovnováhaHenry Kissinger749 KčSkladem 5 ks4,1Do košíku
Jak drahá je nepoctivost : proč každému lžeme, hlavně sami soběDan Ariely349 KčPoslední kus3,9Do košíku
Nahá pravda aneb co nám neřekli o našich penězích a budoucnostiVladimír Pikora69 KčSkladem 8 ks3,9Do košíku
Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]Jochen Kalka139 KčPoslední kusDo košíku
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchatPhilip Kotler59 KčVelmi dobrá4,5Do košíku
Jak zvládnout práci manažeraMichal Pohludka219 KčSkladem 7 ksAutorský / související podpis4,2Do košíku
Makroekonomie. Středně pokročilý kurz. Sbírka řešených otázek a příkladů.Robert Holman139 KčSkladem 5 ks5,0Do košíku
Písemná a elektronická komunikace pro střední školy, úřady a veřejnostAlena Kocourková239 KčSkladem 8 ksDo košíku
Jak nás podvádějí : pravda o finančním trhu a penzijní reformě : odtajněnoDušan Šídlo69 KčPoslední kus4,7Do košíku
Ekonomické bajky pro studované i laiky : jak ekonomika roste a proč krachujePeter Schiff389 KčSkladem 6 ks4,2Do košíku
GO PRO. 7 kroků jak se stát profesionálem v síťovém marketinguEric Worre379 KčSkladem 8 ks5,0Do košíku