Jak získávat nové zákazníky. Direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednáníAlexander Verweyen59 KčPoslední kusDo košíku
Umění systémového návrhu. Objektově orientovaná tvorba informačních systémů pomocí původní metody BORMJiří Polák79 KčPoslední kusDo košíku
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénářeHarry Wessling109 KčPoslední kusDo košíku
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku : konkurenční potenciál a dynamika podnikáníZdeněk Mikoláš109 KčSkladem 2 ksDo košíku
(Ne)pikantní jazykověda : naturalia non sunt turpia neboli přirozené není nemravnéAntonín Doležal139 KčPoslední kusDo košíku
Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšeníPavel Učeň228 KčPoškozenáPoškozenáZobrazit detail