Alignment : systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergiíDavid P. Norton149 KčSkladem 3 ksDo košíku
Pohled zaměřený do budoucnosti. Příběh firmy Procter & GambleOscar Schisgall69 KčPoslední kusDo košíku
Začínáme podnikat: Zkušený americký praktik radí našim začínajícím manažerům a podnikatelůmFrank Kadlec69 KčPoslední kusDo košíku
Šéfem ze dne na den : co dělat, když musíme nečekaně převzít odpovědnost za lidi a výsledkyHarvey Robbins79 KčPoslední kusDo košíku
Vedení rychlostí růstu : proměny role a odpovědnosti šéfa v procesu rozvoje podnikuKatherine Catlin44 KčPoslední kusDo košíku
Management v deseti slovech : zkušenosti muže, který vybudoval TESCOTerry Leahy69 KčSkladem 2 ksDo košíku
Nová učebnice obchodní němčiny 2. Marketing auf Deutsch.Vlasta A. Lopuchovská44 KčPoslední kusDo košíku
Michael Porter jasně a srozumitelně : o konkurenci a strategiiJoan Magretta289 KčPoslední kus5,0Do košíku
Umění zkratky. Jak si hackeři, inovátoři a ikony zkracují cestu k úspěchuShane Snow89 KčSkladem 3 ks4,4Do košíku
50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu. Guerrilla marketing excellenceJay Conrad Levinson59 KčSkladem 4 ks4,0Do košíku
Vědomí naléhavosti. První a nejdůležitější krok realizace změnyJohn P. Kotter189 KčPoslední kus4,0Do košíku
Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěchCatherine Kaputa209 KčSkladem 3 ks3,0Do košíku