Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažerPhilip KotlerVyprodáno4,1Pohlídat
Leadership challenge : jak zařídit, aby se ve firmách děly zázračné věciJames M. KouzesVyprodáno4,6Pohlídat
Budoucnost organizací : průvodce budováním organizací v 21. století na základě evoluce lidského uvažováníFrederic LalouxVyprodáno4,5Pohlídat
Moderní time management: Zdvojnásobte svou produktivitu, aniž byste se cítili přepracovaníKevin KruseVyprodáno3,0Pohlídat
Forex: Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie: Jak na technickou a fundamentální analýzu pro úspěch na finančních trzíchKathy LienVyprodáno4,4Pohlídat
Time management: Efektivní hospodaření s časem - klíčová součást beneopedieDavid GruberVyprodánoPohlídat
Malý slovník managementu divadla : příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a uměníJan DvořákVyprodánoPohlídat
Tak to dělá Toyota : 14 zásad řízení největšího světového výrobceJeffrey K. LikerVyprodáno4,0Pohlídat
Vedení týmů : jak sestavit, organizovat a povzbuzovat pracovní týmWolfgang KrügerVyprodáno3,0Pohlídat