Vědomí naléhavosti. První a nejdůležitější krok realizace změnyJohn P. Kotter155 KčPoslední kus4,0Do košíku
Alignment : systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergiíDavid P. Norton169 KčSkladem 3 ksDo košíku
Biz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmuDavid Freemantle59 KčVelmi dobráDo košíku
Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažerPhilip Kotler129 KčSkladem 6 ks4,5Do košíku
Mysli jako Zuckerberg. Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy FacebookEkaterina Walter129 KčSkladem 4 ks3,2Do košíku
Agenda 21 : co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. stoletíMichael Hammer109 KčPoslední kusDo košíku
Balanced scorecard : strategický systém měření výkonnosti podnikuRobert S. Kaplan109 KčSkladem 2 ksDo košíku
Time management: Rady a tipy jak efektivně hospodařit s časemDavid Gruber89 KčSkladem 10 ks4,0Do košíku
50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu. Guerrilla marketing excellenceJay Conrad Levinson69 KčSkladem 3 ks4,0Do košíku
Efektivní systém řízení strategie : nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhodyRobert S. Kaplan92 KčPoslední kus3,0Do košíku
O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business ReviewTomáš Piňos239 KčSkladem 3 ks3,0Do košíku
Veřejný sektor a efektivní rozhodování : financování nepodnikatelských a podnikatelských aktivitFrantišek Ochrana159 KčPoslední kusDo košíku
Public relations. Komunikace v konfliktních a krizových situacíchPetr Němec46 KčPoslední kusDo košíku
Pohled zaměřený do budoucnosti. Příběh firmy Procter & GambleOscar Schisgall35 KčPoslední kusDo košíku
Přesvědčivý podnikatelský plán : předpoklad získání potřebného kapitáluUwe Struck129 KčPoslední kusDo košíku