Začněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činůmSimon Sinek249 KčPoškozenáPoškozená4,1Zobrazit detail
Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]Jochen Kalka139 KčPoslední kusDo košíku
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchatPhilip Kotler49 KčSkladem 12 ks4,5Do košíku
Management : základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperitaJaromír Veber469 KčSkladem 6 ks3,6Do košíku
Mcdonaldizace společnosti: Výzkum měnící se povahy soudobého společenského životaGeorge Ritzer49 KčSkladem 13 ks3,9Do košíku
Úspěšně s kůží na trh : 13 kapitol jak si vybudovat dobré jménoRostya GordonSmith59 KčSkladem 7 ksDo košíku
Vytvořte si vlastní značku: Proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produktJohn Purkiss139 KčSkladem 2 ks3,6Do košíku
Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenciDagmar Jakubíková139 KčVelmi dobrá4,3Do košíku
Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální službyKolektiv autorů59 KčVelmi dobráDo košíku
HR Robo Sapiens. Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR MarketingJosef Kadlec219 KčVelmi dobráDo košíku
Jsi značka?! : dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze: Buďte placeni za to, kdo jste!Tomáš Lukavec69 KčSkladem 12 ks1,0Do košíku
Strategie digitálního marketingu. Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketingSimon Kingsnorth297 KčPoškozenáPoškozená3,8Zobrazit detail